Friday, December 15, 2006

Hoe krijg je het verzonnen..

- this is only for the Dutch readers -

Vanmorgen lag ik voor 2 minuten helemaal dubbel om iets ontzettend stoms. Ik kwam het boek van Wiegertje Postma: 5 strippen tegen. Oud-columniste voor spunk.nl die nu met haar eerste roman komt. Of het was is, vraag ik me af: het zou moeten gaan over de levens van een groep mensen die elkaar niet kennen, maar wel iedere morgen in dezelfde bus zitten voor een half uur. De verdere strekking weet ik ook niet, maar wat ik wel even ONTZETTEND komisch vond was de ondertitel, kijk zelf maar :)


Ok.. and now.. back to work..

3 comments:

Anonymous said...

Ik dacht dat wij dezelfde humor hadden maar ik heb echt echt ECHT mijn best gedaan om een lach, smile, giggle or whatever op te roepen alleen het lukt gewoon niet hoor :P

P.

Kworb said...

Ik zie de humor er ook niet echt van in :P

Jago said...

Een streekbusroman!

Das toch meesterlijk :)

Stelletje zeikerds.. ;)